TEXTOS

Anterior
Volver al inicio
Siguiente


Edición 60

otro texto 1 edicion 60



Lorem ipsum dolor sit amet, fugit quodsi pericula sed ne, docendi qualisque ei vel. Id sensibus theophrastus sit, eum et lorem diceret equidem, pri stet ocurreret definitionem te. Periculis salutatus intellegebat in eum. Erroribus hendrerit est an. Ut salutandi molestiae nec, patrioque elaboraret vix cu. Iusto possit nonumes qui ut.    Usu aperiri petentium consulatu et. Eos at adhuc fastidii moderatius, dicta congue labore vel ea. 

Ea sale corrumpit nec, ne maiorum nostrum est, adhuc decore consetetur no vim. An posse temporibus theophrastus quo, eu mel summo vocent contentiones. In has tollit ubique dissentiet. Eum movet lucilius ea.    Eu sea copiosae corrumpit, graeco persius conclusionemque ea vis. Vim suas fuisset at. Integre moderatius te usu, pro brute cotidieque ne, eos accumsan salutandi eu. Sed eu malis minim, et movet omnesque mei, ne voluptua voluptatum his. Has at enim possim, eos sonet suscipit in. Id sit oblique omittam conclusionemque, sed odio omnesque instructior cu.    Et sea cibo blandit, ne quo etiam definitiones. Soleat sanctus his ei, est te omnis facer inciderint. Pro sale quidam in, vel sale consetetur cu, et facer viris mei. Ea erat graeco repudiare eos, no soleat necessitatibus duo. At est aliquip discere scripserit, nec hinc disputationi at. Nec viderer pertinacia in, eu est aeterno labores.


Noticia Biográfica


Charles Pierre Baudelaire (Parí­s 1821-1867). Poeta, ensayista, traductor (tradujo a Edgar Allan Poe). Autor de la novela La fanfarlo. Junto con Rimbaud está considerado uno de los pioneros de la lí­rica moderna. En su visión poética del mundo sobresalen la inteligencia, una observación aguda de las pasiones humanas y una gran ironí­a. Sus obras más importantes son Las flores del mal, donde algunos poemas fueron prohibidos en su época por “inmorales” y Spleen de Parí­s (Pequeí±os poemas en prosa), que revolucionó la forma poética y es un texto donde la modernidad surge plena a través de una concepción original de la naciente metrópoli. También sobresalen El pintor de la vida moderna, una serie de ensayos crí­ticos, y Los paraí­sos artificiales, unas exquisitas y hondas reflexiones sobre el consumo del haschisch y otras sustancias delirantes.



Articulos relacionados